söndag 10 januari 2010

Helgens loppisfynd

Mitt mål med gårdagens loppisrunda var att hitta en skolbänk till lekrummet för förvaring av ritblock och pennor med mera. Jag hade turen att hitta en redan på första loppis-stoppet, det var tur det i och för sig för jag hade både min 1-åring och min 3-åring med mig. Inget jag rekomenderar.
Det åkte även med ett gammalt skrivbord, lagom stort för att få plats i min garderob. Min syhörna kommer att flyttas från källaren till min garderob. Det är helt enkelt för kallt att sitta i källaren nu. Så istället får väskor och lite annan förvaring åka ner i källaren.

Fyndpriser: 25kr för skolbänken och 50kr för skrivbordet. Som hittat!

Både skolbänken och skrivbordet kommer troligtvis att få besök av lite vit färg men det får bli senare framåt våren. Jag har lite andra pyssel- och renoveringsprojekt inplanerade.

1 kommentar:

Monkan sa...

Åh, en gammal klassisk skolbänk, vad roligt. Och ett gullig skrivbord. Såna priser, verkligen superkap.