tisdag 26 juni 2012

Orden jag inte kan få nog av


Ojdå, har det gått så lång tid sedan jag gjorde ett inlägg? Har jag några som följer bloggen fortfarande eller har ni letat er vidare?

Pysslar för jämnan gör jag med sedan kameran gick sönder är det inte lika roligt att lägga upp bilder som är tagna med telefonen. Men så får det bli i fortsättningen...

Hittade en bild på en tavla somjag gjort och gett bort till min mamma. Hade ingen canvasduk hemma så det fick bli en gammal ram istället. Funkar ju precis lika bra.

Semestern är inte långt bort nu och då ska jag försöka komma tillbaka i bloggandet igen.

Hoppas att ni får en underbar sommar!

6 kommentarer:

Monkan sa...

Jättefin text, och stilen passar så bra med ramen.

Jaaa, länge sen. Men jag kikar in här varje gång jag gör min "bloggrunda", i hopp om att det ska finnas nåt litet inlägg, och bingo! Kul att du är tillbaks, och klart du kan använda mobilbilder.

Helen sa...

Vilken fin tavla, underbar text! Du textar så fint!
Kul att du är tillbaka:) Har lagt in dig på bloglovin så jag missar inga inlägg från dig!

Anita sa...

Trevligt att du är tillbaks, har saknat dina fina kreationer.

Björks 24-7 sa...

så vacker tavla,jag har sett så mycket fint på din blogg... Eva

Anette sa...

Tittat in titt som tätt i hopp om att du lagt upp nåt nytt och så idag *poff* fanns här ett nytt inlägg :)

Fin tavla!


Kram
Anette

Anonym sa...

Hej!
Fick inspiration o gjorde en egen "tavla", man kan få mycket fina ideér från din blog. ha en bra sommar. Eva