fredag 11 mars 2011

Stämpla på disktrasor

Pyssel-abstinens! Ja, det finns ett ord som heter så. I alla fall hos mig.

Just nu håller vi på att fixa iording hallen här hemma vilket innebär riva tapet, spackla och slipa. Och med småbarn i mitt liv innebär det att man endast har liiiite tid på kvällen till detta ändamål samt helgen (om man inte jobbar förståss) Ni förstår att det tar tid. Nu när man kommit ungefär halvvägs så undrar man varför vi inte bad hantverkare göra det här istället.

Härom kvällen kände jag bara stopp, jag var tvungen att få sitta lite ensam och bara göra något helt "onyttigt". Pyssla. Jag tog ett par disktrasor och stämplade bokstäver på dem.

Stämplarna är från Claes Ohlsson och svart textilfärg från Panduro.

Aaahh, nu är pysselbegäret stillat för några dagar.

Ha en trevlig helg!

7 kommentarer:

Lena sa...

Jag MÅSTE köpa mig en låda stämplar! Det verkar så kul och blir så snyggt.
MVH Lena

lilla hjärtat sa...

Snygga, var får du tag på vita disktrasor?

Ladylox sa...

Dessa disktrasor har jag köpt på Ica Maxi. De är ljusrosa, ljusturkos och ljusgula i förpackningen.

Vita disktrasor har jag sett på Panduro. //Marie

Monkan sa...

Har man pysselabstinens så är ju stämpling ett alldeles perfekt "motgift" :) Kul med lite egna disktrasor, fyndiga texter.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Här är det som vanligt smart och roligt pysslande! Så kul att titta hit!!

dangel smith sa...

great blog. nice post!

Seattle Real Estate | Real Estate | Seattle Home for sale

Anonym sa...

haha, älskar verkligen texten "krama mig, annars blir jag sur". :-D

/Fröken pyssel