tisdag 22 november 2011

Lite sent trädgårdspiff...

Men oj då, vad rutten vår trädgård känns. I år har jag verkligen inte prioriterat trädgården utan fokuserat mer på inredning och renovering inomhus. När jag fick se den ruttna Tagetesen som stått i en zinkhink brevid trappen var jag bara tvungen att göra något.

Jag grävde upp ett litet granskott som växte bakom förrådet och i med lite mossa. Kanske inte världens snyggaste piff men troligtvis ett av de snabbaste. Hoppas att den står sig under vintern, den kommer nog att göra sig väldigt fin med lite snö omkring sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,
vad fint att du fokuserat på inomhusrenovering. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendel

Laura sa...

Den har virkelig kommet sig:)