söndag 6 december 2009

10.000 besökare firas med en utlottning!

Jag har ju helt missat att bloggen har besökts av mer än 10.000 besökare och det måste jag ju fira med en liten utlottning! Vi tar mitt senaste pysselalster, ett tyghjärta med ett schablontryck med texten "god jul".

Vill du vara med i utlottningen behöver du bara lämna en kommentar till det här inlägget.
Du som har en egen blogg kan öka dina vinstchanser genom att länka till det här blogginlägget (du får givetvis låna bilden) och skriver sedan en extra kommentar. (du skriver alltså två kommentarer)
Du kan lämna en kommentar fram till onsdagen den 16 december kl 18:00.

Lycka till!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har en liknande som jag fått av min kära syster som hon boderat mitt namn på. Den hänger i Köket på min tallrikshylla men nu skulle det passa med en mer julig... /Anki

Gekko sa...

Grattis till 10 000!! Jag är gärna med i tävlingen :-)
Min dotter pratade förresten om din son vid frukosten i morse :-D

Frankly sa...

Kul med utlottning. Klart jag vill vara med.
/Elisabeth

Helena sa...

Vilket fint hjärta! Jag tar en lott. Grattis till 10000 besökare också!

Anette sa...

Det HÄR kan man bara inte missa. Tar mig en lott och hoppas på tur


Kram

Anette sa...

Tar en extra lott eftersom jag länkat på bloggen:
http://anettej.blogg.se/2009/december/utlottning.html#comment


Kram