tisdag 12 juli 2011

Loppisfyndets förvandling

Jag fortsätter att måla om här hemma. Nyligen köpte jag en gammal stol på loppis för ynka 25kr och den har nu fått sin förvandling. Som stolsdyna blev det en gammal linneduk som för övrigt också är fyndad på loppis.

Kul: Snyggt för en liten peng.

Tråkigt: Eftersom jag har småbarn så antar jag att stolsdynan kommer att vara så här vit och fin i kanske en vecka eller två. Det är smällar man får ta. Jag får väl köpa mig en ny duk och häfta på i värsta fall.

2 kommentarer:

Lillstrumpan sa...

Sjukt snyggt! Jag fick lust att härmas.

Sara sa...

Wow, vad mycket fint! du har verkligen lyckats med loppisfynden. så mycket inspiration jag får :) har själv gjort lite nu på semestern å mer blir det. Hur kul som helst, en liten allpysslare är jag nog. Jag lägger til dig i min blogglista hoppas att det är ok?! Kram Sara