söndag 19 juli 2009

Väggord i hallen


Mitt senaste inköp till hemmet blev ett väggord. Jag hade först tänkt att göra ett eget väggord men innan jag tog fram målarfärgsburken tog jag en titt på Tradera.se. Mycket riktigt, över 500 träffar på väggord så det var ju bara att välja och vraka. 90kr fick jag ge inkl frakt, det tycker jag var överkomligt. Och så sparade jag ju lite tid... Det var ju bara att klistra upp på väggen.
Kul:
Väggordet gjorde sig mycket bra i vår hall tycker jag.

Tråkigt: Väggordet ska egentligen kunna gå att ta bort om man känner för att byta plats på det men det går inte på tapetvägg (som vi har) så nu hoppas jag att jag är nöjd med möbleringen i ett par år...

2 kommentarer:

Monkan sa...

Vilken fräsch hall, och vad fint med väggord. Jag måste verkligen se till att få ordning i min hall, en simpel ynkans hatthylla och den svämmar över av väskor och har alltför många jackor hängande. Står på attgöralistan...

Å vad söt pallen var, verkligen prinsesskänsla. Och sån bra sitthöjd för en liten :-)

Oooh, jag har fortfarande inte kommit ihåg att kolla efter sån där Kaffe Syrup i affärn! Så, nu är det nerskrivet på en lapp i alla fall...

Kan inte fatta att jag köpte gula träpjuck... Tur att gröna och rosa inte fanns kvar i min storlek för då hade jag köpt nån av de färgerna. Gula känns helt rätt!

Anna sa...

Riktigt snyggt Maraj ! Önskar jag hade lite av din konstnärliga ådra i mig : )