onsdag 26 januari 2011

Svart målarfärg för ovanlighetens skull...

Jag ville göra någnting annorlunda och inte bara måla allt vitt så jag tog fram den svarta målarfärgen och målade om barnstolen. Från början hittade jag stolen på loppis för ynka 25 kr och jag hade faktiskt från början tänkt att måla den vit och skriva några söta ord på stolen men i sista sekund ångrade jag mig. Jag testar en period får vi se tänkte jag. Och jag måste faktiskt säga att jag gillar den svarta stolen.


Det kommer med all säkerhet att bli något svart på väggen också intill matplatsen. Det blir nog en fin kombination tror jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt med lite svart i det vita!
MVH Lena

Seattle Homes For Sale sa...

oh nice dining set,it look so elegant.



Edina MN Realty
Minnesota Real Estate

Linda sa...

Hej. Jättefin liten stol:)Vart har du köpt det vita bordet och stolarna? Såå fint.

Mvh Linda

Ladylox sa...

Linda: Det vita bordet har jag köpt i Örebro på Nice presenter. De har en hemsida också: http://www.nicepresenter.se/

//Marie

Malin på pastill.nu sa...

Det blev jättebra! Är sugen på att måla en likadan i någon fin pastellfärg :-)

dangel smith sa...

very beautiful dining table!

Seattle Real Estate | Real Estate | Seattle Home for sale