torsdag 25 februari 2010

Pysselinspiration i form av boktips!

Idag har jag som så många andra har varit och fyndat på årets stora bokrea. Jag har börjat bläddra lite i böckerna och det verkar som om jag kommer att kunna hålla mig sysselsatt även det här året. =) Böckerna jag har köpt och kan rekomendera är; Gör smycken och annat vackert av pärlor, Baby Cool och Sy och sticka på egen hand.
Det ska bli extra intressant att läsa om vad man kan göra för pyssel med pärlor då det är en nytt intresse som dykt upp hos mig. Vi får se vad som dyker upp här på bloggen framöver.

2 kommentarer:

Helen sa...

Bra tips, jag susade snabbt igenom bokrean idag, hoppas hinna lite imorgon:)

Monkan sa...

Åh bokrea, vad bra att du påminde mig, det hade jag glömt, måste kika på den imorron. Pysselböcker så klart :-) Stickaböcker måste jag kika efter också, har just gjort klart mitt första projkekt och fått lite blodad tand.