onsdag 8 september 2010

En t-shirt blev två (!) mössor




Skrynklig svart t-shirt inkastad längst in i garderoben. Den fick bli grunden till två mössor. Jag hade några stryka-på-bilder med Spiderman på från H&M som fick vara motiv på mössan.

Så här gjorde jag: Inte så mycket att orda om. Kokalal säger jag bara.

Kul: Jag börjar få in snitsen nu tror jag.

Tråkigt: Minsta killen på 2 år verkar inte gilla att ha mössa, det går lite i perioder det där verkar det som. Snart börjar det bli rikgit kallt på morgonen och då blir det fight om att ha mössa kan jag lova.

3 kommentarer:

Li.W sa...

Hej!
Vilken bra idé! Att återanvända dom där skrynkliga t-shirts som ligger lååångt där inne i garderoben :)
Linda

Karin H sa...

Härligt att se en Manpower-tröja komma till användning! Jag jobbar där själv :)

Den Bräckliga sa...

Hej!
Hittade din fina blogg när jag goooglade efter beskrivning på att göra en rönnbärskrans. Upptäckte att du har fantastiskt mycket fint pyssel, och även om jag själv anser mig vara kreativt inkompetent tror jag att du ska få vara min inspirationskälla.
Får jag lägga till dig på min blogg?
Mvh Lotta