söndag 27 september 2009

Loppisfynd - Två klockskåp

I helgen var jag på en gårdsloppis och hittade de här två gamla klockskåpen. Jag kunde bara inte motstå dom då de kostade endast 20kr (för båda).
Nu är ju frågan. Det vänstra skåpet kommer garanterat att målas vitt och få några små hyllor inmonterade. Det högra skåpet verkar vara lite äldre och ser faktiskt ganska fint ut som det är.
Hmm, jag ska ta och suga på den karamellen litegrann...
Jag får ställa dem i garaget bland alla andra möbler som väntar på att få bli omgjorda. Först måste jag ta tag i den där nedrans tapetseringen i vardagsrummet!

2 kommentarer:

DORIS DAISY sa...

Dom var himla fina tycker jag. Ett klart fynd om du frågar mig!

Fröken Pyssel sa...

Åh vad kul att du hittade in till mig så jag hittade hit! Jättemycket fina saker! Vad söta chokladbollarna blev och din tårta längre ner är hur fin som helst. Gjorde själv en tårta idag som jag ska lägga upp en bild på imorgon men det blev lite av en katastrof ;-)

Du får jättegärna länka till mig, jag blir bara glad! Ska själv ta tag i att göra en länklista någon dag framöver när jag har lite mer tid över.

Färgen lila till mina cupcakes har jag fått genom att blanda blå och röd pastafärg som jag köpt på www.dekoreramera.se