fredag 6 november 2009

Fars Dag - Presentinslagning

På söndag är det Fars Dag och i år la jag ner några extra minuter på inslagningen.

Så här gjorde jag: Jag använde överbliven tapet från vardagsrummet som omslagspapper och sedan klippte jag ut en slips i svart papper och tejpade på paketet. Klart!
I år infaller Fars Dag och min födelsedag på samma dag, så vi kommer att fira Fars Dag imorgon och min födelsedag på söndag så vi får en varsin "egen" dag. =)
Kul:
Riktig Fars Dags present blev det. Det är alltid kul att ge presenter...
Tråkigt:
Eftersom han är så ivrig att fira Fars Dag redan imorgon har han förmodligen varit och tjuvkikat i gömmorna och vet vad han ska få... Kan ni gissa?

1 kommentar:

Monkan sa...

Vilket fint paket du gjorde till Far, hoppas du själv fick nåt fint också, på födelsedagen. Grattis så här lite i efterskott!

Men oj vilken musinvation! :-) Viken kul idé. Ja vad sa sonen? Och katten? Om du vill ha tag på en bra pysselsax så kan jag starkt rekommendera Panduros "silhouette scissors", kanonbra för just små pillriga saker.